Виробництво паперових пакетів – вид діяльності нашої компанії, що має високу рентабельність і здатний окупитися за 1-2 роки. Така особливість обумовлена високим попитом на подібні мішки, які застосовуються для харчових продуктів, для одягу, прикрас, подарунків та інших товарів.
Мінімальний тираж від 100 штук!
Для швидкого зв’язку:
Тел: +38 (067) 233-16-42
Паперова упаковка виграє у поліетиленових пакетів з позиції доступності зручності виробництва, екологічності та безпеки для навколишнього середовища. Нижче розглянемо, яка сировина застосовується в процесі виробництва мішків з паперу, в чому особливості технологічного процесу, яке обладнання буде потрібно і інші важливі моменти. Розглянемо коротку особливість бізнесу на прикладі України.
Сировина для виготовлення паперових пакетів
Перше питання, яке слід розв’язати при запуску виготовлення паперових упаковок – використання сировини. Залежно від типів пакетів з паперу допускається використання наступних видів матеріалу:
- картон;
- дизайнерський картон;
- папір крафт;
- мелований і дизайнерський папір та інші.
Для збільшення міцності пакетів і мішків при виробництві застосовується опція склеювання в два і більше шари. При виготовленні упаковки застосовується вторинна сировина, що дозволяє заощадити на витратах вже на старті діяльності.
Що стосується виготовлення ручок для паперових пакетів / мішків, клієнтам доступні декілька варіантів при виробництві:
- бавовняні мотузки;
- поліефірний матеріал, поліпропілен;
- синтетична, атласна, репсова стрічка і т. д.
Для економії сировини при виробництві мішків з паперу закуповується великими партіями, адже при покупці обмеженої кількості ціна буде вище.
Виготовлення паперових пакетів: тонкощі виробництва
При старті бізнесу з виробництва паперової продукції важливо враховувати особливості технологічного процесу, варіанти друку і потреби клієнтів. Умовно виготовлення мішків і пакетів буває двох типів: ручним і автоматичним. На початковому етапі можна зупинитися на першому варіанті, що дозволяє заощадити гроші на придбання обладнання для виробництва пакетів і упаковок. В такому випадку виробництво дозволяє отримати до 3000 мішків на місяць. Але в подальшому бажано переходити до автоматичного процесу створення.
Ручне виробництво мішків з паперу
Виробництво брендових паперових пакетів можна організувати в Україні в домашніх умовах, наприклад, в тому ж Києві. В Інтернеті є безліч технологій з застосуванням підручних засобів. Для виробництва паперових мішків можна застосовувати простий інструмент: дирокол; колеса для біговки; ріжучий інструмент; прошивочне обладнання; гнучкий механізм для фальцовання.
Залежно від ситуації комплект для виробництва упаковок можна доповнити і більш професійним інструментом.
Застосування трафарету для виготовлення заготовки і біговки упаковки. Як варіант, є придбання готової продукції для виробництва, але це вимагає додаткових витрат. Наклейка ущільнювачів на внутрішню частину мішків для фіксації ручок. Склеювання пакета пристроєм для аплікацій і отримання нахлеста. Виробництво повноцінного рукава, боковини мішка на двох фальцевиму пристрої. Створення верхньої частини, дна і ущільнення останнього за рахунок двостороннього скотча. Виробництво отворів в пакеті під рукояті або монтаж люверсів. Вирізка ручок з мотузки.
Середня собівартість одного фірмового паперового пакета / мішка розміром 30х40 см з ручками становить близько 10 гривень. При цьому торгові точки забирають продукцію на продаж (в тому ж Києві) по 15-20 грн за штуку. При цьому при пошуку покупця можуть виникнути труднощі.
Автоматичне виробництво пакетів
Для отримання більшого прибутку в Україні та відкриття більш потужного виробництва можна організувати автоматичну лінію виготовлення паперових упаковок. При такому виді діяльності можна робити до 60 і 30 мішків закритого / відкритого типу відповідно.
До складу виробничої лінії входять наступні елементи: блок для завантаження / подачі паперу; вузол попередньї біговки; пристрій вакуумного розкриття заготовки; стіл для створення дна з направляючими; обладнання для нанесення клею; для склеювання клапана; основа дна і напрямних; прес-транспортер для зручності перевезення; накопичувач готової продукції і т. д.
Одним з основних етапів виробництва є нанесення рекламних слоганів або логотипу.
Напівавтоматичне виробництво мішків з паперу
Альтернативний варіант – змішане виробництво упаковок. В цьому випадку поєднується ручна праця і обладнання для виготовлення паперових пакетів. Мінус в тому, що за ручну роботу доводиться платити, а це зводить до мінімуму всі переваги автоматичного процесу.
Виробництво мішків з паперу проходить в кілька етапів:
Створення заготовки для пакета. Для успішного проходження цього етапу необхідно попередньо зробити і погодити проект. Заготівля має вигляд склеєної у вигляді трубки з подальшою проклейкою. Для деяких типів продукції застосовується перфорування. Воно робиться автоматично або напівавтоматично. У другому випадку застосовується перфоратор. Нанесення зображення на поверхні мішків. Залежно від обладнання під час виробництва допускається застосування флексографії або офсетного нанесення. На цьому етапі рекомендується залучення досвідчених тіпографістов. Підготовка клапанів. Цей етап виробництва паперових пакетів обов’язковий для закритих мішків. Для створення клапанів застосовується спеціальне обладнання. Прошивка / склеювання дна. Умовно пакети з паперу ділиться на два типи: прошита і склеєна. Перша більш міцна і вимагає великих витрат в процесі, а друга – більш економний варіант. Мінус в тому, що для склеювання обов’язково потрібен прес. Пресовка готової продукції. На завершальному етапі паперові пакети збираються за допомогою спеціального обладнання, маркуються і передаються покупцеві.
Сфера використання паперових пакетів
Останні 10-15 років виробництво паперової продукції в Києві та інших містах України набирає обертів, що обумовлено поступовим витісненням поліетиленових виробів. Популярність таких мішків обумовлена можливістю упаковки: продуктів харчування і фаст фуду; одягу; алкогольної продукції; сувенірів; будівельних складів; промислової продукції; різних видів рослинності.
До основних споживачам товарів з паперу автоматизованого / ручного виробництва варто віднести:
Кафетерії і ресторани. Паперові упаковки потрібні для пакування готових страв. Промислові компанії. Застосування паперових пакетів для зберігання і перевезення вугілля, будівельних складів. PR компанії. Закуповують паперові мішки для буклетів / брошур. Роздрібна торговельна мережа. В такому бізнесі паперові пакети застосовуються для упаковки кулінарної продукції, хліба і т. Д. С / г компанії. Паперові пакети застосовується для упаковки добрив.
Виробництво паперових пакетів також забезпечує упаковкою магазини одягу, сувенірні лавки, харчові продукти і інші точки в Києві і в усій Україні. До основних споживачам відносяться представники бізнесу – індивідуальні підприємці і юридичні особи, пов’язані з розглянутою вище діяльністю. При цьому потреба в паперових пакетах є постійною через одноразовість такої продукції. Отже, виробництво завжди актуально, а обладнання буде під завантаженням.
Устаткування для виробництва паперових пакетів
Ефективність і результат бізнесу з виробництва упаковок багато в чому залежить від правильності вибору обладнання та орієнтації на клієнтів. Головними критеріями є тип і потужність. Тут є два варіанти: лінії невеликої потужності для виробництва товарів з паперу та облаштування автоматизованого процесу з підвищеною продуктивністю.
На початковому етапі бізнесу можна купити базовий набір обладнання для паперових пакетів. У нього входить: верстат для склеювання заготовок; техніка для виробництва та склейки паперових пакетів; для прошивки.
З підвищенням прибутку можна задіяти більш дороге обладнання для виробництва пакетів і мішків. При цьому необов’язково купувати нову техніку. На початковому етапі підійде і б / у.
В процесі виробництва пакетів / мішків з паперу використовується наступне обладнання (для України та інших країн):
УБТ 3000 – верстат, здатний виготовляти до 120 заготовок протягом 60 секунд та створювати від одного до п’яти шарів. Лінія працює автоматично, забезпечує поздовжнє / поперечне склеювання з можливістю нанесення перфорації / розрізів.
УСД 6М – дозволяє організувати виробництво до 250 і 550 закритих / відкритих мішків відповідно. Використовується для склеювання різних типів паперових пакетів.
УБК 2 – верстат, видає продуктивність до 80 клапанів за 60 сек. Застосовується у виробництві одинарних клапанів різної величини для вклеювання в закриті пакети.
РК 100 – обладнання для вимішування клейового складу.
ППМ 3Е – йде в комплекті з УБТ 3000, являє собою підйомний механізм. Необхідна у виробництві апаратура. МКЛ 19р (А) – верстат, призначений длявиготовлення 5 км стрічки за годину. Призначений для нарізки стрічок: кріплення, покриття, прокладки.
ПКМ 10 – Гідропрес виробництва паперових пакетів, використовується для кіповання упаковки. ПФМ -2/3/4 – для двох-, трьох- і чотириколірного друку.
Сумарні витрати на комплектацію повноцінної лінії по виробництву паперової упаковки в Києві та інших великих містах складають в середньому 3-4 млн гривень. При цьому вартість може змінюватися в залежності від характеристик і комплектації обладнання, що застосовується.
Застосування гідропреса для копіювання та замішування клею актуально для великих обсягів випуску товарів з паперу. При організації невеликого виробництва на обладнанні можна заощадити. Перевагою сучасних ліній з виготовлення пакетів варто віднести можливість настройки під певний формат упаковок. Наприклад, є виставлення довжини від 0,3 до 1,2 м і ширини від 0,2 до 0,61 м.
Рентабельність при виробництві пакетів
Багато питань стосується перспектив такого бізнесу і термінів окупності. Середній прибуток в місяць невеликого підприємства може досягати 300-400 тисяч гривень. При організації автоматичного або напівавтоматичного виробництва і застосування спеціального обладнання дохід буде вищим.
Для визначення доходу необхідно обчислити собівартість виробленого товару. Розглянемо основні цифри, які актуальні: середня ціна сировини – 8 грн за 1 кг; витрати на створення одного паперового пакета розміром 12х15х5 см – близько 800 г сировини; інші витрати, електрику, заробітну плату та амортизацію – близько 20 копійок на один пакет.
З урахуванням сказаного можна зробити висновок, що собівартість одного паперового пакета буде перебувати на рівні 5-6 грн. При роздрібному продажі за 10-15 грн можна отримати прибуток з одного пакету в середньому 5 грн. Подальші розрахунки проводиться з урахуванням типу і кількості продукції, що випускається протягом місяця.
Також необхідно врахувати витрати на оподаткування бізнесу, приміщення і форс-мажорні витрати. В середньому окупність для напівавтоматичного та автоматичного виробництва – близько 1,5-2 років, а рівень рентабельності – близько 30%. Для ручного виробництва можна швидше окупити витрати, але і розмір щомісячного прибутку буде істотно нижче.
Наприклад, для ручного виробництва паперових пакетів з друком логотипів може знадобитися стартовий капітал в 15-20 тисяч гривень для придбання невеликого набору обладнання, столів, стелажів і т. Д. При цьому на 3000 упаковок потрібно до 30-40 тис грн, які підуть на закупівлю паперу, ниток, клею, скотча і інших матеріалів.
При цьому організація проста: реєстрація як ФОП, придбання заготовок, безпосередньо виробництво паперових пакетів в домашніх умовах і передача для продажу в роздрібних торгових точок.
Що стосується автоматичної лінії виробництва, тут потрібна додаткова площа і обладнання. Отже, на основні інвестиції набагато вище – до 2-3 млн гривень. При покупці б / у устаткування можна вкластися в меншу ціну, але тоді зростає ризик поломки.
Популярні питання
При виробництві паперових пакетів часто виникають питання, пов’язані з процесом виготовлення і самим веденням бізнесу в Україні або інших країнах. Розглянемо найбільш важливі моменти.
✓ Ціна такого матеріалу залежить від багатьох факторів, наприклад, максимального тиражу, розмірів і типу паперу. Також параметр залежить від щільності, кольору і друку малюнка (з одного або двох сторін). На підсумкові витрати також впливає ламінація, яка може бути матовою або глянсовою.
За індивідуальним замовленням можливе виробництво особливих видів пакетів з встановленням люверсів і застосуванням різних типів ручок: мотузкових, стрічкових, паперових кручених або висічених. Також підсумкова ціна визначається з урахуванням собівартості на момент виробництва і рівня попиту на ринку.
При замовленні необхідно зателефонувати до служби підтримки і індивідуально розрахувати параметри, що зацікавили. При самостійному виробництві ціна розраховується з урахуванням поточної ситуації на ринку і бажаного прибутку.
✓ Перед початком виробництва необхідно враховувати потенційні ризики такого виду бізнесу. До найбільш поширених варто віднести: Високі витрати на покупку сировинної складової для виробництва паперових пакетів. Бажано, щоб поруч працював завод з переробки паперової продукції. В такому випадку можна заощадити на закупівлю вторинної сировини. Труднощі з пошуком каналів для збуту. Найбільші труднощі виникають з вибором відповідного місця для продажу. Незважаючи на місткість ринку, на ньому велика конкуренція. Для залучення уваги доведеться перший час економити на виготовленні, пропонувати бонуси покупцям або знижувати вартість. Витрати на електрику. При облаштуванні автоматичного виробництва паперових пакетів потрібно бути готовим до великих витрат за світло. Ось чому при виборі обладнання необхідно дивитися на її енергоефективність. Також повинні враховуватися розміри приміщення, які застосовуються. Ризик поломки обладнання. При виготовленні паперових пакетів і упаковок застосовується специфічне обладнання, яке має властивість ламатися. На ремонт або заміну техніки можуть піти великі суми. Ось чому в бізнес-плані повинні враховуватися додаткові витрати. Труднощі пошуку співробітників. При використанні ручної праці можуть виникнути пошуки з пошуком персоналу. Далеко не кожна людина піде на виробництво мішків. Причиною є висока складність і невелика заробітна плата.
✓ Ринок поліетиленових пакетів поступово відходить у минуле, поступаючись місцем виробництва картону, паперової. Цьому є кілька пояснень: Безпека мішків з паперу для навколишнього середовища. Одним з головних чинників є екологічність матеріалу. Після викидання папір розкладається протягом декількох місяців і не залишає після себе токсичних елементів. Крім того, велика частина паперової продукції має на увазі вторинне виробництво. Широка сфера застосування. Продукція з паперу затребувана в багатьох видах бізнесу. Вона актуальна як для невеликих торгових точок, так і для дорогих бутиків, де продаються брендові речі. Можливість просування бренду за допомогою мішків. Для підприємців та юридичних осіб використання паперових пакетів дозволяє просувати бізнес. Зокрема, можна на пакети наносити логотип підприємства. Великий вибір варіантів. Сучасний ринок пропонує безліч типів паперової / картонної продукції для різних цілей. Залежно від ситуації можна виробляти і продавати тонкі і гладкі, пакети з паперового картону, ламіновані варіанти і т. Д. Ціна. Незважаючи на великі витрати і приміщення, підсумковий ефект виправдовує витрати. Розширення виробництва виробів з паперу дозволяє захистити навколишнє середовище. Крім того, для представників компаній така продукція більш краща з позицій просування бренду, а на цій складовій економити не рекомендується. Солідний зовнішній вигляд паперових пакетів. Упаковка з паперового матеріалу виглядає більш презентабельно. Особливо, якщо на поверхні передбачається друк логотипу компанії. При цьому покупці використовують товар в побуті, що розширює його функціональність.
✓ Сьогодні багато підприємців вибирають такий вид діяльності. До причин можна віднести: Мінімальні вимоги до розміру приміщення. На початковому етапі можна і зовсім організувати на дому. Можливість нанесення логотипу / рекламної написи. Порівняльна простота організації процесу. Швидка окупність і висока рентабельність.
Але варто пам’ятати і про недоліки: Необхідність великих витрат при організації автоматичного виробництва і пошуку приміщення. Висока конкуренція, що ускладнює час виходу на ринок. Невеликі перспективи розширення бізнесу. Труднощі з пошуком працівників при ручному виготовленні і т. Д.
Головним “каменем спотикання” для успішної діяльності по виготовленню паперових пакетів є пошук доступного сировини. Саме від цього фактора в подальшому залежить потенційний дохід і термін окупності. Крім того, важливо розібратися з особливостями бізнесу. Важливо розуміти технологію, визначитися з початковими витратами і знайти канали для збуту. При цьому пошук потенційних клієнтів бажано почати ще до закупівлі обладнання.
При складанні бізнес-плану виробництва паперових пакетів важливо передбачити витрати на рекламу продукції. Без якісного просування складно розраховувати на швидку розкрутку з урахуванням жорсткої конкуренції. На початковому етапі доведеться самостійно обходити різні точки і пропонувати товар. Особлива увага при збуті потрібно приділити с / г підприємствам, кафетерій, ресторанам і іншим потенційним споживачам таких виробів.
Контакти
Адреса:
м. Київ, вул. Бульварно – Кудрявська 26, офіс 212
пн – сб з 10.00 до 19.00