Повернення і обмін

Обмін і повернення Товару здійснюється згідно з чинним законодавством України.

Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Повернення і обмін продукції, виготовленої компанією “GoodwillPack”

Для відшкодування коштів Замовник зобов’язаний повідомити Продавцю причини, у зв’язку з якими Замовник має намір повернути кошти в письмовій формі на адресу електронної пошти, яка вказана в розділі «Контакти». У листі необхідно описати виявлені дефекти, додати фотографії, на яких буде видно описуваний дефект.

Якщо макети були затверджені Покупцем (в разі якщо макет виготовляли або коректували представники Продавця) або макети не відповідали вимогам до макетів (якщо макет готував Покупець), і при цьому описані претензії Покупця відносяться до дефектів, які відбулися через помилки в макеті (НЕ якісні фотографії, розміщення елементів близько до країв, відхилення кольорів, наявність не Растеризувати елементів / ефектів, не враховано місце для фальцювання / биговки / перфорації / висікання і т.д.), якщо потрібно точне попадання в колір, а покупець не замовив Кольоропробу – в такому випадку Продавець не повертає сплачені гроші.

Якщо брак стався з вини Продавця, в такому випадку згідно з чинним законодавством України Продавець зобов’язаний виправити браковану продукцію в термін не більше двох тижнів від моменту письмового повідомлення Покупця. Якщо Продавець не може виправити цей брак, він зобов’язаний повернути Покупцю всі сплачені кошти, без урахування комісій банку, які були утримані з Продавця в момент здійснення операції (Продавець зобов’язаний надати документальне підтвердження утримання комісії за замовленням Покупця) в термін не більше одного місяця з моменту повідомлення Покупця про рішення повернення коштів. При цьому Покупець зобов’язується повернути Продавцеві не кондиційний товар в повному обсязі (передача поштовими службами за рахунок Продавця).

Претензії приймаються протягом 3-х днів з моменту отримання замовлення Покупцем. Якщо пересилання проводиться поштовими службами, претензії приймаються тільки в момент прийому замовлення від співробітників перевізника (всі перевезення страхуються і якщо псування відбулося через перевізника, Покупець пред’являє претензії перевізнику, а не Продавцю).

Перейти на сторінку “ГОЛОВНА” ››

Меню навігації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *