Популярні питання


– Для чого потрібна фірмова упаковка?

Якщо ваша мета ефективний продаж продукту або послуги, то друк на упаковці визначає наскільки вона буде ефективна і як вплине на рівень продажів упакованої продукції. Зовнішній вигляд упаковки підштовхує споживачів віддати свої гроші за конкретний товар. Тому в розробку вкладаються фінансові, інтелектуальні та творчі ресурси.

З яких матеріалів виготовляється брендована упаковка?

Брендована упаковка виготовляється з якісних матеріалів і відрізняється привабливим зовнішнім виглядом. Стильна бездоганна упаковка відображає якість продукту, який знаходиться в середині.
Брендовані коробки виготовляються з переплетенного картону з використанням дизайнерського чи мелованного паперу для зовнішньої обробки. Якщо вам потрібні коробки для пересилки чи збереження товару в цілісному вигляді, то для цього найкраще підходить мікрогофрокартон. Упаковка для всіх видів продуктів харчування виготовляється з цилюлозного (харчового) картону. Для лікеро-горілчаних виробів частіше використовується картон на маталізованій основі чи поліграфічний .Косметика, парфумерія, інші види товарів  вибирають упаковку з дизайнерського або полігрофічного картону.
Дерев’яні коробки виготовляються з деревини листових, фруктових чи цінних порід дерева, якісної фанери.
Паперові пакети можуть бути виготовлені з дизайнерського чи поліграфічного картону, мелованого чи дизайнерського паперу, крафт паперу.

Які способи друку на якому виді упаковки вигідні?

Якщо вам цікаві мінімальні тираж – 50 – 100 штук пакетів або коробок, то доцільно наносити цифрою або шелкотрафаретом, тисненням. Великі тиражі рекомендуємо наносити офсетним або флексодруком. Також на великих тиражах вигідно друкувати тисненням, оскільки функція фольгування автоматична. На малих тиражах тиснення ручна робота.

Який термін виготовлення замовлення та мінімальний тираж?

Термін виконання замовлення залежить  від  формату друку, форми коробки, тиражу, матеріалів, їх наявності і особливостей роботи. В середньому від 7 до 15 робочих днів з моменту затвердження макета та передоплати.
Мінімальний тираж: коробки від 50штук, пакети від 100 штук, дерев’яні коробки від 1 одиниці. Чим більшеий тираж, тим менша вартість однієї одиниці.

– Які умови доставки та оплати?

Способи оплати:
– Готівковий розрахунок при доставці представником компанії.
– Готівковий розрахунок при самовивозі.
– Online оплата VISA / MasterCard, Приват24 згідно з рахунком, який надасть наш менеджер.
– Накладений платіж у відділенні кампанії «Нова Пошта». Комісію за повернення грошових коштів оплачує покупець згідно з тарифами сервісу доставки «Нова Пошта»
Доставка по Києву та Україні:
– Доставка представником компанії по Києву – безкоштовно.
– Доставка по Україні до найближчого відділення «Нова Пошта» – згідно з тарифами сервісу доставки «Нова пошта».
– Доставка по Україні «до дверей», «в руки» кур’єром сервісу доставки «Нова Пошта» – згідно з тарифами сервісу доставки «Нова пошта».
– Доставка товару іншим вантажоперевізником України – згідно з тарифами транспортної компанії.

Виготовлення коробок

Для чого потрібна коробка з логотипом?

Коробка з логотипом – потужний інструмент просування бренду. Коробка – це різновид тари, яка в сучасних умовах набула естетичного і багатофункціонального значення для продажу товарів, послуг, уваги і турботи про клієнтів.

Що таке подарункові картонні коробки?

Подарункова коробка – прикраса до свята. У наші дні важко собі уявити подарунок без упаковки. Коли подарунок підноситься в подарунковій картонній коробці – це інтрига, яка у володаря викликає бурю приємних емоцій від інтересу до захоплення. Це захоплююча подорож дарувальника подарунка, який вибирає форму коробки, її розміри, послання, зовнішнє оформлення, продумує деталі, щоб побачити захват і здивування в очах важливої людини.

– Які матеріали для виготовлення коробок частіше використовує бізнес?

VIP сегмент (дорогий алкоголь, вино, корпоративні подарунки, банківські картки, ювелірні прикраси, бутіки одягу) частіше використовуються коробки з палітурного картону; для пересилання товару використовуються різні конструктиви коробок з мікрогофрокартону; біжутерія і допоміжні товари частіше використовують для коробок картон і дизайнерський картон; солодощі, кулінарія, продукти харчування вибирають цилюлозний картону.

– На які матеріали наноситься друк?

Друк наноситься на крейдований, офсетний. Дизайнерський папір; поліграфічний, палітурний, перероблений, харчової (ціллюлозний), дизайнерський, мелаллізірований, микрогофрокартон; крафт папір; обгортковий, харчову, жіроустойчівую, парафінований папір.

Який термін виготовлення упаковки?

Термін виконання замовлення залежить від тиражу і матеріалів, з яких виготовляється упаковка. Стандартний термін виготовлення 3 – 4 дні, тиснення 5 -6 днів.

Виготовлення пакетів

Для чого потрібні фірмові пакети?

Фірмові пакети – частина корпоративного стилю. Папір якісний матеріал для нанесення друку логотипу та ефективний рекламоносій. Пакети з логотипом формують впізнаваність компанії чи бренду. Інформація, яка розміщується на упаковці, направляє потенційних клієнтів на соціальні акаунти і на сайт.

Які елементи впливають на зовнішній вигляд і якість пакетів?

На зовнішній вигляд впливають ручки. Використовують шнурок, атласна або репсова стрічка, рідше зустрічається бант. Люверси прикрашають пакет і при великої вантажопідйомності гарантують, що пакет залишиться цілим. Висічка для подарункової стрічки створює святковий настрій. Додатково укріплене дно і ручки дозволяє збільшити вантажопідйомність.

Як формується вартість пакета?

Для формування вартості важливо враховувати параметри, матеріал (папір крейдований, крафт, картон, дизайнерський), кількість, ламінація (матова або глянсова), друк cmyk або pantone, тиснення фольгою, конгрев або сліпе, додаткові висікання, ручка (шнурок, атласна стрічка, бант, репсова стрічка), наявність люверсів.

Який термін виготовлення пакетів?

Якщо тиражі від 200 штук і більше, то термін виготовлення 7 – 12 днів залежно від друку та використання додаткових способів брендування пакетів. Малі тиражі виготовляються 3 – 5 днів, тиснення до 7 днів.

Якими способами наноситься друк на пакети?

Залежно від тиражу і особливостей макета, друк логотипу на пакеті може бути зроблено цифровим, шовкотрафаретним, офсетним способами палітрою cmyk або pantone. Також тисненням золотою, срібною або кольоровою фольгой, Уфдруком.

Виготовлення дерев’яних коробок

Для чого потрібна дерев’яна упаковка?

Дерев’яна коробка – це дорога і унікальна подарункова упаковка для Вашого презенту, яка підвищує його цінність. Дерево довговічний матеріал, який розповість про Ваш сувенірі або подарунок через століття. Логотип або інша персоналізована інформація наноситься Уфдруком, трафаретом, лазерним гравіюванням, різьбленням.

З яких матеріалів виготовляються коробки?

Коробки виготовляються з цінних (горіх, дуб, сантал ), фруктових (яблуня, груша, слива, черешня, абрикос), листових (ясень, вільха, клен, береза, бук, акація) та інших порід дерева і деревини. Для виготовлення дерев’яних коробок використовується високоякісне дерево або деревина, яким надається ексклюзивний дизайн.

Які переваги дерев’яних коробок?

1. Приємний запах. У кожної деревини свій легкий і приємний аромат, який доповнює загальну композицію;
2. Екологічність. Ящики виготовляються з екологічно чистої сировини: різні види дерева і високоякісна фанера, з гравіюванням, кришкою необхідного розміру;
3. Міцність. Товари, упаковані в дерев’яну коробку з кришкою легко транспортувати, і захищені від пошкоджень;
4. Презентабельність. Продукт або подарунок в дерев’яну упаковку виглядає дорого;
5. Практичність. Коробкою продовжать користуватися для зберігання особистих дрібниць.

Що впливає на вартість дерев’яної коробки?

Щоб сформувати вартість дерев’яної коробки важливо вибрати форму коробку, матеріал, товщину і обробку матеріалу, розмір коробки і товщину стінок, спосіб нанесення логотипу, фурнітуру, тираж.

На що важливо звернути увагу при виборі дерев’яних коробок?

Вибираючи виготовлення дерев’яних шкатулок, звертайте увагу на матеріал, з якого буде виготовлена ​​коробка і якість роботи. Дерев’яні коробки – це ручна робота, увага до деталей, першокласне виконання.